Koplampreiniging

Goede morgen allemaal,

Bij deze nog even voor herhaling, Ik heb zoals sommige van jullie misschien al weten een polo 6n2 Gti uit 2000.

Ik kwam ef laatst achter bij het monteren van de orginele koplampen achter dat ik koplampsproeiers heb. Deze werken echter niet.

Na het her monteren van mn voorbumper heb ik gevraag aan mn vriendin om een keer het grote licht aan te zetten en de ruitensproeiers aan de zetten. Toen kwam er een klepje naar voren maar sproeide hij nogsteeds niet. Daarna doet hij dus weer helemaal niets meer.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn em hoe ik het kan controleren of maken?

Alvast bedankt,

Mvg Dax Stulp.
 
Volkswagen  Polo 6n2 1600 Gti  1.6 Gti 125pk 
@mausie Voor mijn 6R werkte ze ook zonder ruitenwissers aan bij stilstand (wel dimlicht aan). Of is je opmerking alleen voor 6N?

Overigens zet ik die meuk als eerste uit normaliter maar dat terzijde Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
@#uranograu Dat is niet meer van toepassing. Er was inderdaad een regel dat hoogteregeling en sproeiers bij Xenon verplicht waren, maar die regels zijn geschrapt. Wel moet lichtbeeld altijd in orde zijn.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!