Koplamp komt niet los

Hallo allemaal,
Ik heb vandaag geprobeerd mijn knipperlicht te vervangen(door lichte (ipv oranje) versies). Aan de linkerkant kwam de unit heel makkelijk los met de 2 schroeven eruit en de stroomdraad af te koppelen. Aan de andere kant lukte me dit niet en leek het of de koplamp ook nog onderaan bevestigd was... Weet iemand of dit kan kloppen?
vr grt
 
Nee, dat is niet zo. Meer (gepast) geweld is de oplossing. Dan "klikt" de unit er wel uit. De eerste keer is altijd lastig, je moet er even een beetje gevoel voor krijgen.

Maar wel de kier tussen koplamp en bumper even tapen, anders beschadig je wellicht de lak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt de lampunit helpen door met 1 hand van binnenuit te duwen. Niet bang zijn, alles is er voor gemaakt om zo verwijderd te worden dus het kan tegen wat gepast geweld.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!