Knipperlicht in je spiegels laten meebranden

Hey allemaal !!


weet er iemand of het mogelijk is om de knipperlichten in de spiegels mee te laten branden met je standlicht ?
Ik heb dit een keer gezien op een amerikaans forum en het zag er wel mooi uit. helaas ben ik het wel uit het oog verloren.
ik zit met deze vraag aangezien het led knipperlichten zijn op de spiegels en niet zeker ben of een gewone US module erop zou werken.. (zouden er ook storingen op de boordcomputer verschijnen of fouten geven op de vag com ?)
 
Oei oei, dat is niet goed. Dan zou ik het proberen door er diodes tussen te zetten en zo dus te zorgen dat de stroom niet bij je boordnetmodule kan komen maar alleen de goede kant op.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!