MarkosV
Lid
Bij mijn Polo uit 2010 brand continue mijn katalysator lampje, dit is volgens mijn garage nog vanwege de EGR klep. Nu is mij verteld bij aanschaf van de auto dat de klep uitgeschakeld zou zijn. Is de mogelijkheid er evengoed dat hier dan nog een storing vandaan komt? Of is die kans eigenlijk nihil? En is er een manier om te checken of je EGR echt daadwerkelijk uitgeschakeld is?
Hierbij een foto van de foutmelding:


Ook heb ik (net als meerdere hier) last van het knipperende gloeispiraaltje. Dit is een storing die alle kanten op kan? Dus niet directe samenhang met de eventuele EGR?
Vanmiddag maar weer in de garage uit laten lezen en hopen dat die me uitsluitsel kan geven. Na zelf een uitlezing gedaan te hebben met VCDS, kan het alle kanten op gaan omdat er toch wel wat foutcodes naar voren kwamen.
Hierbij een foto van de foutmelding:


Ook heb ik (net als meerdere hier) last van het knipperende gloeispiraaltje. Dit is een storing die alle kanten op kan? Dus niet directe samenhang met de eventuele EGR?
Vanmiddag maar weer in de garage uit laten lezen en hopen dat die me uitsluitsel kan geven. Na zelf een uitlezing gedaan te hebben met VCDS, kan het alle kanten op gaan omdat er toch wel wat foutcodes naar voren kwamen.
Volkswagen
Polo 6R