Klapperend geluid

Afgelopen zaterdag zijn er dus nieuwe velgjes onder me BM gekomen, alleen heb nu een probleempje... Aangezien Johan nu lekker aan het genieten is van zijn vakantie, kan iemand anders mij misschien helpen!

Bij 140km/u en hoger, begint aan de rechterkant me wiel(en) te klapperen en de auto begint te trillen...

Wat kan het zijn?

Help!!! :roll:
 
@ peterbaarlo,
Yep al laten doen... Geen succes geweest helaas! :cry:

@ graafie,
Ja denk het! Hij geniet nu lekker van zijn vakantie en ik vlieg straks ergens heen zonder eindbestemming Stick Out Tongue
Nee ongein, het is hem gegunt en ik wacht af tot hij terug is, tenzij iemand anders natuurlijk een oplossing heeft... :mrgreen:

Het kan ook zo zijn, dat ik onderweg naar huis wat loodjes heb verloren... Was toch een uurtje rijden!
 
Starsky, Uitlijnenen??? Balanceren zul je bedoelen.

Balanceren kun je bij iedere bandenboer laten doen kost ± 7.50 per band.

Wat je ook even kunt proberen is om je wielen van voor en achter om te wisselen ;) Als het dan minder is weet je zeker dat het aan je wiel ligt.
 
wielen zitten 1000% zeker vast, is met de luchttol vastgezet + met momentsleutel nagetrokken (incl 2 man die hebben staan kijken daarnaar)

loodjes zou appart zijn want heb de velgen goed vetvrij gemaakt voor het plakken! ik weet echter niet of er wellicht centreerringen nog tussen de velgen horen? hier zou het eventueel aan kunnen liggen!

en zoals ik via PB al zei, probeer eens 5-10 km harder / zachter te rijden, als het dan weg is komt het gewoon door de frequentie van je band/velg/wegdek combinatie.. hebben wij met een klant ook ooit eens gehad op een swift!

edit: probeer anders even je velgen voor -> achter te wisselen en zien of het dan weg is of niet!
 
Als Johan terug is van vakantie, rij ik nog wel een keertje langs. Ik probeer dan deze week even centreerringen te halen voor de zekerheid en kunnen dan als ik bij hem (Johan) ben, uitzoeken wat het probleem kan zijn...
Welke maat heb ik nodig van die ringen??
Bij me standaard velgen, zaten namelijk geen centreerringen naar mijn weten, toch Johan?
Ik ga zelf me velgen niet los halen, want dat gaat fout, dat weet ik zeker! Haha! Stick Out Tongue

@ Johan,
Ik heb het pas bij een snelheid vanaf 140... Daarvoor rijdt hij als een wolkje!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!