Voorstellen Kelvin B.

Kelvin B.

Bekend lid
576
161
59
Hoi allemaal,

Ik ben Kelvin, 22 jaar oud en fulltime werkzaam als Software Developer. Ik woon in Noord-Brabant.

Heb drie jaar lang tevreden een Polo 6N uit 1997 gereden, zonder al teveel grote problemen, vrijwel alleen regulier onderhoud.

Inmiddels heb ik de Polo vorige week verkocht en is het nu wachten op mijn nieuw bestelde Polo (lease).

Op dit moment heb ik tijdelijk een voorloop auto van de dealer, een Seat Mii. Ik dacht dat dat echt een kleine auto was, maar was nog aardig verrast want het voelt alsof je in een grotere auto zit. Ach, dan is de overgang naar de Polo straks alleen maar beter, want die is stukken groter.

De opties die ik heb gekozen op de Polo;

Comfortline 1.0 TSI 95pk
Kleur: Energetic Orange Metallic
Velgen: Seyne

Opties:
Alle standaard Comfortline opties
Extra's:
- Getinte ruiten achter
- Led achterlichten
- PDC voor/achter
- Composition Media incl. App-connect

Niet een full option optiepakket, maar ik wilde op zijn minst niet een standaard lease auto hebben.

Ik zat eerst te twijfelen tussen de kleur white silver en Energetic Orange. Toch voor orange gekozen omdat ik niet van standaard houd en wil onderscheiden van de andere vele Polo's. Ook vind ik het een mooie kleur, het is niet fel oranje maar een beetje subtiel.

Nu is het wachten op de productie en aflevering. De polo is midden februari besteld, en met de verwachtte vertraging van ca. 1,5 maand door de coronacrisis denk ik deze pas eind augustus of september te verwachten (prod. week net voor het stillegen van productie was week 18). Vreemde en spannende tijden allemaal.

Voorlopig zal ik nog wel actief zijn met het lezen van al jullie andere berichten en het bekijken van de foto's. Mijn foto's zullen later dit jaar volgen!

Groetjes
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!