Keano, Flashrode Polo 6R Highline

Hallo, hierbij voor de verandering eens een flashrode polo 6R ;)

Het is een Highline 1.2TSI met diverse opties oa: licht&zicht pakket, winter pakket, RNS310, Sportonderstel, Klasse 3 alarm.

De wagen bevalt zeer goed, zeer fijne blok(je) die met zijn minimale inhoud erg krachtig aanvoelt, zuinig vind ik hem ook, uiteraad ligt het aan je rijstijl maar 1 op 20 gemiddeld is zeker goed te doen.

De kleur flashrood is gewaagd maar vind het een mooi kleurtje voor op dit model en uitvoering. De boavista´s maken het plaatje compleet.

Plannen zijn er wel, zeker na het zien van mooie polo's op het forum die al leuke upgrades hebben Stick Out Tongue . Verder in de toekomst wil ik graag xenon koplampunits, hopende er ooit iets moois voor op de markt gaat komen; bv dayline. Origineel achteraf inbouwen kost klauwen met geld.

Hierbij wat pics :

polowo-1.jpg


polotsidagv-1.png

Dagrijverlichting icm stadsverlichting, via dealer laten activeren

Kaal kontje :)
polot2-1.jpg


polow1-1.jpg


Grtz
 
Re: Flashrode Polo 6R TSI

Thnx voor de reacties.

@Starsky,
de 1.2TSI bevalt uitstekend. Ikzelf had voor de proefrit destijds mijn bedenkingen, na die proefrit was ik meteen verkocht! Vooral de eerste 3 versnellingen gaan erg vlot.

Ook bij lange ritten met 120 km/h in 6e en 2400 toeren is het muis stil en zeer relax rijden.

@graafie,
ik vind de koplampen zelf ook heel mooi, toch maar niet ruilen Big Grin mocht er ooit nog units voor xenon uitkomen kunnen we er wel eens over praten ;)

grtz
 
Kleine update...

Sindskort een uitlaatsierstuk geplaatst, stoorde me aan het standaard eindpijpje wat snel te zwart werd en lastig schoon te maken is. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat !

2ai0x0h-1.jpg

214vxvc-1.jpg



Het type sierstuk is van een Audi A3 wat zo over de originele eindstuk (TSI) geschoven kan worden.... prima pasvorm.

Grtz
 
ben altijd benieuwd hoeveel verschil er is tussen een 1.2 TSI en een 1.2 TDI BM...
proefritten bij de dealer hoef van mij niet...maar als ik een keer mee kan rijden met iemand om te voelen hoe die is... ;) heb ik al een aardige indruk
 
het ligt ook aan de man of vrouw achter het stuur :)

KYC op een meeting moet het toch wel lukken een stukje met mensen mee te rijden welke je eens zou willen ervaren ?

heb je ook een foto van het eindstuk van boven (gemaakt van boven naar beneden ?
greetz daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!