Kappen onderkant dashboard

Onno

Nieuw lid
Heren,

Ik lag net even in mijn auto en vroeg me af of er aan de onderkant van het dashboard geen kappen horen te zitten, heb even foto's gemaakt en gelijk een album aangemaakt zoals John zei, dus hopelijk gaat dat goed :P

Deze is onder het stuur;
FotoX38UOLYX-1.jpg

En deze bij de bijrijder
Foto76YND6AW-1.jpg

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Ik heb daar inderdaad een afdekkap zitten... Heb die helaas niet even ergens op een foto zitten, is een dunne plastic plaat met daarop geluidsisolerend materiaal :)

Fludizz zei:
Ik heb daar inderdaad een afdekkap zitten... Heb die helaas niet even ergens op een foto zitten, is een dunne plastic plaat met daarop geluidsisolerend materiaal :)

Dan mis ik die toch echt :?
Hoort dat aan alle 2 de kanten ????

Zo ja is er hier iemand die me hier aan kan helpen ?

omulder zei:
Fludizz zei:

Dan mis ik die toch echt :?
Hoort dat aan alle 2 de kanten ????

Zo ja is er hier iemand die me hier aan kan helpen ?
Ik zou denken, vw dealer?

Johan zei:
deze kappen zijn niet standaard hoor, ik heb ze er ook ingezet achteraf, kwamen uit een diesel!

kan vd week wel ff zoeken wat de productnummers zijn!

Als je zou willen doen graag, niet dat ik er elke keer onder kijk maar toch, wel zo netjes.
En misschien moet ik hier in de buurt eens kijken naar een sloop, misschien dat die wat hebben liggen.

Ze staan hier ergens op het forum, weet het zeker kan alleen niet meer vinden waar. Heb ze zelf namelijk ook besteld op het werk en direct eronder kunnen schroeven was in totaal 55 euro kwijt (dat is incl korting). Morgen ga ik er nog aan iedere kant een buislampje met wit licht onder maken en dan is de instap van de voetjes ook mooi verlicht :)

Ja dat dacht ik ook, heb me ook rot lopen zoeken.
Wat kosten die dingen dan zonder korting weet je dat toevallig ook?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!