Kapotte koplamp? Reparatie kost 3000 euro bij de nieuwste generatie led-lampen

Aftermarket koplampie erin, HUTS!
Dan maar wat seinende mensen die mijn mooie DRL wat fel vinden in de avond. :mrgreen:
Verder hebben wij daar geen last van met Polo's die hebben (nog) niet van die super fancy LED verlichting als sommige Audi's of duurdere VW's.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Goh dat is de hele maatschappij tegenwoordig. Wasmachine, vaatwasser,... vroeger ging dat 20 jaar mee, modellen tegenwoordig met geluk 4 a 5j.

Om dan toch over LED verlichten verder te gaan, persoonlijk vind ik het wel z'n geld waard. Heb ook de dynamische ledkoplampen in mijn golf zitten, is hemels. Gaan ze kapot, tja zullen ze vervangen worden maar niet door nieuwe exemplaren van bij de dealer. 2dehands in goede staat gaan die grafweg 500 a 1000 per lamp, geld genoeg nog inderdaad maar doenbaar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!