kapotte kapjes sideskirts na bezoek aan garage

Goedenavond!

Vraagje:
Bij onze polo 9n3s heb je aan de onderkant de sideskirts 4 klepjes zitten die je eraf dient te halen wanneer de auto de brug of opgekrikt moet worden nu is die afgelopen zaterdag mijn auto bij een garage geweest voor winterbanden nu kom ik er net achter dat de kapjes in mijn sideskirts kapot zijn ik vermoed dus door de garage waar hij zaterdag is geweest dat hun deze gewoon kapot getrokken hebben wat zullen deze kapjes kosten? en zal ik deze kunnen verhalen op de garage waar me auto is gemaakt? Me auto moet a.s zaterdag weer naar die zelfde garage om me auto uit te laten lijnen dus ik zal het zowiezo wel aankaarten.
 
Voor de meeste kans op verhaal haling zal je dit toch ter plekke moeten constateren. Zij zullen nu zeggen toen jij maar aan dat het niet in de dagen na het onderhoud is geweest. Daarnaast spreek je zelf van een vermoede en is er voor jou ook geen zekerheid of dit nou door de garage is gedaan.

Kapjes er even uithalen en kijken of er een artikelnummer in staat. Zijn vast te bestellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!