kapjes v/d mistlampen, hoe eraf?

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo mede forummers!

ik zoek nu al een tijdje naar dat haakje waar iedereen het over heeft om bijv. de kapjes van je mistlampen eraf te halen, maar ik kan 'm dus nergens vinden.
de torx schroevendraaier was zo gevonden bij 't reserve wiel, maar dat haakje blijft nog steeds goed verborgen..
nou vind ik dat niet echt een probleem, aangezien je die kapjes ook eraf kunt krijgen met de schroevendraaier heb ik gelezen.
maar nou verbuig ik steeds dat hele kapje als ik de schroevendraaier erin steek en ben dus bang om het kapje te vernielen en dat vind ik zelf erg zonde om te doen, dus vandaar mijn vraag.
hoe gaat dat **%&*&%*(*^&%$* DING nou überhaupt eraf? :roll:
(plus waar kan ik dat haakje vinden? Stick Out Tongue )

oh en ik zal ook even een foto plaatsen van wat ik aan gereedschap in de auto heb gevonden ;)

FotoUTTGHPJKD-1.jpg

dit is dus wat er in mijn auto ligt voor zover ik weet
 
VW  6R  1.2TDI 
haha je kunt ook gewoon je schroeven draain erin steken en dan beetje heen en weer wrikken dan schiet het kapje wel los (je moet niet bang zijn beetje force te gebruiken) hetzelfde is als met de H4 Koplamp eerste keer kreeg ik dat klote ding er ook niet uit...en nu ram ik dat ding er gewoon uit
 
@SilencerNL
hmm.. jah daar zit bij mij dus geen haakje in, net ff gevoeld, maar is helemaal leeg :?

@KYC
verbuigt jou kapje ook zo erg dan?
zovan die koplamp verbuigt tenminste niet, bij dit ding heb ik echt het idee dat ik 'm afbreek Stick Out Tongue
btw wat bedoel je met heen en weer wrikken?
op en neer, of links naar recht en weer terug, of doe 'ns gek en draai alle kanten op? 0=)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hee! das wel een goede! Big Grin
daar hebben we er nog zat van liggen hier, iets van drie van die bosjes volgens mij :lol:
dus als er 1 sleuteltje meer of minder aan zit wordt dat niet gemerkt Stick Out Tongue
maar dat zou idd wel eens kunnen werken, bedankt voor de tip! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!