Kan iemand mij helpen met zijn photoshopskills?

Hallo allemaal, voor degene die mij nog niet kennen kan je hier kort lezen wie ik ben: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/gijs-voorstellen.13577/#post-216840

Zijn hier mensen handig met photoshop en zouden die me even willen helpen met het photoshoppen van deze bola b25 velgen (17inch) onder mijn polo (nu 16inch). Ben erg benieuwd of ze zouden staan onder mijn polo :)
Alvast bedankt!
1k0.jpg
1k0.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Vind orginele velgen nog altijd het mooist. Het liefst Montani of Mallory velgen!

17" Montani velgen op de Polo Blue GT.
2013_volkswagen_polo_bluegt_19_1600x1200.jpg
17" Mallory velgen op de Polo R-Line
2013_volkswagen_polo_r_line_uk_2_1600x1200.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
@David97 Die Montani velg vind ik ook nog wel mooi, lijken beetje op een kleine r32 velg van onder de golf. Ik vind een dikke OEM velg ook leuk! De Mirabeau velgen heb ik een tijd voor gekeken het enige jammere vind ik dat die OEM velgen zo een hoge et-waarde hebben en dat ik dan spacers moet gebruiken om ze mooi gelijk te krijgen met de kassen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!