Kabeltje met USB

Hallo,
ik heb een nieuwe polo en nu zit daar een kabeltje bij, wat ik in het dashbord kan aansluiten en daar zit een usb uiteinde aan.. heeft iemand toevallig enig idee waar dat voor dient?
 
Als eerst welkom en misschien leuk om je even voor te stellen in het mijn polo topic.

Dat kabeltje kan best bij je radio horen voor de usb stick;) maar dat is zonder foto's een beetje lastig te zeggen.

Maak anders evt foto's van het kabeltje en plaats op dashbord waarschijnlijk komen we er dan wel achter waar het voor dient.
 
PoloBas zei:
Als eerst welkom en misschien leuk om je even voor te stellen in het mijn polo topic.

Dat kabeltje kan best bij je radio horen voor de usb stick;) maar dat is zonder foto's een beetje lastig te zeggen.

Maak anders evt foto's van het kabeltje en plaats op dashbord waarschijnlijk komen we er dan wel achter waar het voor dient.
Ja sorry ik zal me zo wel even voorstellen.
Ik zal zo eens er een foto van maken. Ik denk namelijk ook dat het voor de radio dient maar ik zie het nut er nog niet echt van in, maargoed ik ga ff een foto maken

Ik heb ook op mijn radio naast cd, sd kaart, media in ook nog BT audio, zou het hier iets mee te maken hebben? (CD, SD en Media In snap ik wel)

[resize=600:2mulf8uh]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNNQVIDT.jpg[/resize:2mulf8uh]
in het dashbord
[resize=600:2mulf8uh]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VL6U37RV.jpg[/resize:2mulf8uh]
kabeltje
[resize=600:2mulf8uh]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ARR7OKQO.jpg[/resize:2mulf8uh]
BT audio
 
Ja dat is duidelijk voor je usb stickie in te steken met muziek erop. Ik zou het eens proberen als ik jou was. Je kunt dus gewoon een usb stick wat muziek op zetten en ik denk zelfs een filmpje. Dan dat kabeltje inpluggen en de usb stick erop. Mocht dit niet werken dan heb je vast wel een boekje bij de auto gekregen waar het wel in zal staan ;)
 
Hoi,

Heb ook een aansluiting in mijn polo en wil er mijn ipod nano op aansluiten.
Nu heb ik bij VW 2 verschilende kabels die ik kan bestellen en er zit nogal wat prijsverschil in.
35,90 of 99,90 :shock:
Weet iemand wat het verschil hier tussen is. Bij VW wordt ik ook niet veel wijzer.

o. Abb. Volkswagen Original Adapterkabel für MEDIA-IN
- Für Mini-USB 000 051 446 A 29,90
- Für USB 000 051 446 B 29,90
- Für iPod 000 051 446 C 35,90
- Für 3,5-mm-Klinke 000 051 446 D 29,90
o. Abb. Volkswagen Original iPod-Adapter1, nur in Verbindung mit den 1K0 051 444 A 99,90
MP3-Radios „RCD 210“, „RCD 310“ und „RCD 510“

Weet iemand of er kwaliteit verschil in zit als ik met gewoon een USB stick werk of een ipod nano?
Anders neem ik kabeltje voor USB, ben ik al voor 29,90 klaar Big Grin

Groetjes,

Wouter
 
Re: Kabeltje met USB wisselen met Ipod kabel

Hallo allemaal,

Mijn naam is Barry en sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Polo BM 6r.
Ik heb de 310 radio met ipod kabel. Kan ik nu gewoon een USB kabel bij bestellen en zonder fratsen deze wisselen met de ipod kabel? Ik vind het zo nu en dan makkelijker om gebruik te maken van een USB stickje.
Maar ik weet dus niet of er dan weer een aanpassing nodig is (software matig), of dat de kabel aiutomatisch herkend wordt en dus gewoon PLUG & PLAY is?

Bedankt alvast!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Kabeltje met USB wisselen met Ipod kabel

Barry zei:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Barry en sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Polo BM 6r.
Ik heb de 310 radio met ipod kabel. Kan ik nu gewoon een USB kabel bij bestellen en zonder fratsen deze wisselen met de ipod kabel? Ik vind het zo nu en dan makkelijker om gebruik te maken van een USB stickje.
Maar ik weet dus niet of er dan weer een aanpassing nodig is (software matig), of dat de kabel aiutomatisch herkend wordt en dus gewoon PLUG & PLAY is?

Bedankt alvast!!

Ja dat kan, ik had bij aflevering een usb kabel op die aansluiting en heb nu een i-pod kabel erop. Geen probleem en het is idd plug & play.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!