Kabelset trekhaak monteren polo 6R

Hallo,
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een polo 6R 1.6tdi. Ik wilde graag een trekhaak onder deze auto zetten dus na wat opzoek onderdelen besteld en ben ik begonnen met het monteren van de trekhaak. Tot zover alles goed, nu de kabelboom. Achterin heb ik alles af nu ben ik met de kabel voorin gekomen nu stuit ik op een probleem. Ik krijg de zekeringen kast niet van zijn plaats, en op plaatje 21 van de bijgevoegde foto moet er een paneel (2) worden verwijdert, alleen zie ik in mijn polo niks wat daar demonteerbaar is. Het zelfde geld voor de twee stekker waar weinig ruimte te creëren is.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik hoor het graag dan kan ik het afmaken
Gr
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    580.6 KB · Weergaven: 117
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 
Ten eerste welkom
Ten tweede, mocht je willen, stel jezelf en de auto eens voor, weten we waar we het over hebben mocht je in de toekomst problemen en of vragen hebben.
Ten derde, 1 topic over deze vraag is genoeg, we zien je echt wel ;).
Ten vierde is dat paneel 2 het afdekplaatje voor je zekeringskast. Deze zit geklikt, gewoon de rand onder je dashboard beetpakken en trekken.
Ten vijfde kom je moeilijk bij je zekeringskast, onderste boven in de auto liggen is de meest voorkomende manier. Dan je kast losmaken en draden bijprikken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!