Kabel van accu naar kofferbak

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb een maand geleden een nieuwe volgswagen polo gekocht uit 97.
Nu vind ik het zelf wel mooi om hier beter geluid in te hebben. Ik heb er al een nieuwe radio ingezet en wat extra boksen in mijn hoedplank gemaakt. Nu heb ik ook nog een subwoofer liggen met een vertserker.
Hiervoor moet alleen een kabel van de accur naar de kofferbak.
Ik heb veel gezocht op dit forum of op internet om te kijken, hoe ik de kabel van de accu de auto in kan krijgen. Maar kan dit niet echt vinden.
Heeft iemand ervaring met mijn type polo. Zit een 1.4 v16 blok in en zie wel kabelbomen naar binnen gaan. Maar wil hier niet aanzitten aangezien dit netjes waterdicht zit en wil niet met de algemene bekabeling van de auto gaan werken.

Groeten,
 
Volkswagen  polo 6n 1997  1.4 v16 
Bij mijn polo 6n zat het hetzelfde als nu bij mijn 9n3.
Aan de bijrijderskant is een engels gat voor de motorkap ontgrendel kabel.
Dat rubber is rechts nu dus ongebruikt, en kan prima je kabel doorheen.
Kom je mooi achter je dashboard kastje uit,
en kan je hem zo door de goot onder de deur naar achter leggen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!