Voorstellen k03n stelt zich voor

Dag allen,

Ik ben Koen en rijd in een Volkswagen Polo 9N1 1.4 16V uit 2002. Het is een hobby autootje voor "erbij". Ik heb hem zeer voordelig kunnen aankopen en ben er lekker aan het klussen. Het idee is een "old school" look. Daarvoor heb ik hem eerst legergroen RAL6040 gerold met een zwart dakje en motorkap. Verder ben ik het interieur opnieuw aan het bekleden met legerstof. Ook is hij door middel van een schroefset 7 cm verlaagd. Verder is hij voorzien van een custom dakrekje.

Er gaat nog genoeg aan gebeuren en daar heb ik enkele vragen bij. Vandaar mijn aanmelding bij dit forum.

P.s. de auto staat er al niet meer bij zoals op de foto. Zo zijn er kortere veren gemonteerd, zodat hij nog lager ligt. Ik had alleen even niks anders...

IMG_3538.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 16v 74pk Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!