JVC KW AV50 Dubbeldin

Status
Niet open voor verdere reacties.

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Aangezien ik mijn RCD310 in mijn 6r ga laten steken heb ik deze radio nog op 'overschot' met afneembaar scherm.
Deze is ondertussen ook niet meer leverbaar in winkels, vervangen door AV70, maar die z'n prijskaartje is ook heel hoog.
In December 2012 gekocht op Essen motorshow en tot eind Juni in de Polo gezeten.
Is zgan & DVD al vrijgeschakeld tijdens het rijden.

Zit geen navigatie op en is bluetooth ready, dwz dat er nog een extra module nodig is om bluetooth te laten werken (+-40 euro op ebay heb ik gezien). Aangezien ik niet bel in de auto heb ik die ook nooit bijgekocht.

Alles is er bij, doos, boekjes (ook in het nl), inbouwkader, aansluitkabels (eventueel met Fakra adapter voor de 9n3, 9n is dacht ik ISO aansluiting die zit zoiso bij de radio), zakje voor het scherm.
Voor de 9n & 9n3 krijg je er ook een dashboard knopje bij met usb aansluiting.

Specs:

JVC KW-AV50 - Autoradiostore.nl

Vraagprijs: 130 zonder Fakra adapter, 140 met Fakra adapter (adapter kost rond de 50euro nieuw). Prijzen zijn excl verzending.
Afhalen is natuurlijk ook mogelijk, dan wil ik de inbouw ook nog wel doen. :mrgreen:





Fakra adapter:


Usb 'knopje' voor in dashboard:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[MOD vraag] Nog steeds te koop, IbifaHo?
Als je niet reageert voor dinsdag 8 oktober, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!