Voorstellen Jubblegum

Hallo! Ik ben Wouter en ben sinds een maandje eigenaar van een Polo 9N 1.4 FSI. Het mijn eerste eigen auto, en ben helemaal in de wolken. Afgelopen week ben ik begonnen met wat reparaties, denk aan plekjes op lak en het ‘nieuw’ maken van het interieur. Al met al ben ik blij met de keus! Ik hoop mijn proces met jullie te delen, als daar natuurlijk belangstelling naar is!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 FSI 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Hallo Wouter, welkom hier! Leuk als je ons op de hoogte houdt. Zo kunnen we van elkaar leren en brengen we elkaar op leuke ideetjes!
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Welkom Wouter. Perfecte eerste auto.
1.4 FSI, volgens mij mag je dan geen E10 tanken.
Heb je ook foto's van je nieuwe aanwinst?
Dat klopt. De FSI heeft het niet zo met E10. Nu is dat geen probleem, ik moet geregeld op en neer naar Duitsland!
Foto's komen eraan. Net een weekend van bij-lakken en oppoetsen achter de rug.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 FSI 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!