Voorstellen JosB

hoi ik ben Jos ben 33 jaar trotse vader van 3 zoons

heb een half jaar geleden een drie deurs polo 9n 1.4 AUT uit 2002 gekocht en moet zeggen dat ie me prima bevalt. en ja het betreft de dagelijkse auto rij er elke dag 60km mee

het verbaast me hoeveel ruimte er nog in zo'n polo zit kan er met het hele gezin mee weg als t moet.

plannen voor de auto zijn wat standaard (geen dikke uitlaat of verlagen) .
wil er in de toekomst nog een trekhaak onder laten monteren.
het hemeltje opnieuw bekleden
mischien de deurpanelen ook bekleden.

techniesch moet er ook nog wat gebeuren.
schokdempers voor zijn aan vervanging toe
1 spiegel die niet meer verwarmt
binnen verlichting schakkelaars lam
hendel van de passagiers kant om stoel te kantelen ontbreekt

meer weet ik nu niet te melden :)

groetjes, Jos
 
Volkswagen  Polo9n  1.4 AUT 75pk 
Je hebt het over de hemel opnieuw bekleden en je deurpanelen.
Ik zit een beetje in die hoek en weet dat een hemel opnieuw bekleden meer is dan wat "stof en lijm".
Het is allereerst je hemel demonteren en de oude bekleding verwijderen. Heb je geluk dan is het schuim ertussenin helemaal vergaan en is dat er snel uit. Zoniet moet je alle lijmresten verwijderen.
Al met al een tijdrovende klus en loopt best wel in de papier. Geldt ook voor de deurpanelen. Die kun je misschien beter eens op de sloop zoeken.
Voor het bekleden van deurpanelen geldt hetzelfde verhaal. Eerst alles demonteren en verwijderen voordat je gaat opbouwen.
Je kunt je afvragen of een auto uit 2002 dat nog wel waard is.
Het is maar een tip.
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: JosB.
Je hebt het over de hemel opnieuw bekleden en je deurpanelen.
Ik zit een beetje in die hoek en weet dat een hemel opnieuw bekleden meer is dan wat "stof en lijm".
Het is allereerst je hemel demonteren en de oude bekleding verwijderen. Heb je geluk dan is het schuim ertussenin helemaal vergaan en is dat er snel uit. Zoniet moet je alle lijmresten verwijderen.
Al met al een tijdrovende klus en loopt best wel in de papier. Geldt ook voor de deurpanelen. Die kun je misschien beter eens op de sloop zoeken.
Voor het bekleden van deurpanelen geldt hetzelfde verhaal. Eerst alles demonteren en verwijderen voordat je gaat opbouwen.
Je kunt je afvragen of een auto uit 2002 dat nog wel waard is.
Het is maar een tip.


klopt is een werkje indd. heb t wel eens eerder gedaan geen zorgen weet waar ik aan begin. vind t ook gewoon leuk om te doen.
en ook indd het is geen byzonder polo'tje maar voor bijna 18 jaar oud zeer netjes, bekleding is verder puntgaaf geen slytage alleen t hemeltje laat los een de stof op sommige plekken op de deurpanelen

auto heeft nu 150.000 km gelopen daar druk ik in de aankomende 5 a 6 jaar nog 50 a 60k bij op
dus ja ik vind t het wel waard Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo9n  1.4 AUT 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!