Voorstellen JeroenW73 Polo 6R 1.2TSi 105pk DSG

Goedenavond Polofans,

Mijn naam is Jeroen en de 73 duidt op mijn geboortejaar. Woonachtig in Dieren. Sinds een weekje onze zwarte polo in ons bezit. (Hij is eigenlijk van mijn vrouw, maar ik vind het stiekem een veel te leuke auto)
Uit 2010 met 95k op de teller. Een 1.2 TSi met 105pk gekoppeld aan de heerlijke DSG. Ben er nu een paar keer mee naar Amsterdam gereden en ze bevalt prima. Rijdt heerlijk volwassen en met 1 op 20 ook heerlijk zuinig en pittis zat. Met mijn Seat Leon Sportstourer 1.0 TSi DSG red ik de 1 op 20 niet in ieder geval.
Waarom heb ik me aangemeld voor dit forum? Ik verwacht dat hier veel kennis op het gebied van de Polo bij elkaar zit en mocht het nodig zijn waarschijnlijk ook antwoorden op mogelijke toekomstige vragen.
Echte plannen heb ik met de Polo niet. Netjes zijn onderhoud (laten) uitvoeren en veel plezierige kilometers maken. Waarschijnlijk de RCD 310 vervangen voor een android-setje t.z.t. Welke heb ik geen idee, maar ook dat zal ik hier wel op het forum kunnen vinden.

In het verleden, voordat er kinderen kwamen waren auto’s een echte hobby van me. Daar werd het meeste geld aan uit gegeven zeg maar. Aardig wat leuk spul gehad. Audi Coupé 2.8E, BMW E36 M3, BMW 330d touring, Nissan 350Z en een Renault Clio 2.0 16V voor op het circuit.

Genoeg geouwehoerd. Vragen over onze Polo, of eventueel mijn andere vroegere mobielen, vraag gerust. Sluit ik af met een paar kiekjes van onze Polo.

Groeten,

Jeroen.

2022-06-12_17.jpg2022-06-12_23.jpg2022-06-12_11.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jonielzhsv en dov
Welkom! Nette auto en knap dat die 1 op 20 haalt. Dat doet die van mij iig niet Stick Out Tongue

Uit welk jaar was jouw 330d? Ik heb zelf in een 325i (E30) uit 1989 gereden. Leuk spul.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenW73
Mooie Polo vind ik het, wat betreft een audio upgrade zou ik persoonlijk voor een RCD330 gaan. Leuk dat je zo enthousiast bent over je Polo, ben benieuwd waar je voor kiest. Forumlid @dov kan je meer over het apparaat vertellen en evt. leveren.

1655068292880.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov en JeroenW73
Hi Jeroen, welkom! Leuk om je verhaal te lezen. Wens je vrouw maar veel veilige km's. Ik wens jou dat natuurlijk ook als je met haar gratie de auto mee mag nemen!
Het RCD330 scherm is inderdaad het scherm waarvoor je moet gaan. Heel makkelijk aan te sluiten (aldus het forum). Ik heb makkelijk praten met mijn Polo, daar zat het standaard al op.

Veel leesplezier! ;):cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenW73 en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!