Voorstellen Jeppah

Goedemiddag allemaal.
Ik ben nieuw op het forum en ik begreep dat jullie het fijn vinden als een ieder zich even voorstelt.
Ik ben sinds vorige maand eigenaar van een Volkswagen Polo Highline uit december 2017.In deze maand is er al het een en ander gebeurd aan de auto. Tot mijn verbazing zat er geen ( Adaptief ) Cruise Control op de auto. Omdat ik begreep dat het niet mogelijk is om ACC achteraf in te laten bouwen, heb ik ervoor gekozen om normale Cruise Control in te laten bouwen.
Ook ben ik langs geweest bij VAG techniek voor Stage 1 tuning. Voor de tuning beschikte de auto over 95pk. ( 5 bak ) Mijn Polo is gechipt naar 135pk 225Nm.
Wat een wereld van verschil. Bij 1800 toeren merk je dat de turbo optimaal zijn werk kan doen, fantastisch. En als je dit vermogen even niet wilt gebruiken, rijdt de auto nog zoals voorheen.
Ik zit eraan te denken om andere banden/velgen onder de auto te zetten, alleen ik ben er nog niet over uit welke dit gaan worden. Ik vind de velgen van de Polo AW GTI heel vet.
Wellicht dat jullie suggesties voor mij hebben. De velgen moeten mooi zijn, maar ik zou absoluut niet willen dat ik er 'last' van ga krijgen tijdens het rijden. Ik heb een aantal foto's toegevoegd :)

Tips voor andere aanpassingen aan de auto zijn altijd welkom. Ik zie de reacties tegemoet.
Fijne dag allen.
 

Bijlagen

  • Auto 1.jpg
    Auto 1.jpg
    811.2 KB · Weergaven: 49
  • Auto 2.jpg
    Auto 2.jpg
    805 KB · Weergaven: 49
  • Auto 3.JPG
    Auto 3.JPG
    2.1 MB · Weergaven: 50
  • Auto 4.JPG
    Auto 4.JPG
    1.6 MB · Weergaven: 49
  • Auto 5.JPG
    Auto 5.JPG
    1.9 MB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Tot mijn verbazing zat er geen ( Adaptief ) Cruise Control op de auto. Omdat ik begreep dat het niet mogelijk is om ACC achteraf in te laten bouwen, heb ik ervoor gekozen om normale Cruise Control in te laten bouwen.
Welkom, mooie Polo. Andere velgen zullen hem goed doen! In tegenstelling tot in Nederland, is in het buitenland ACC niet standaard bij een Highline uitvoering.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeppah
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!