Jelmer's Polo 9n3, GTI einddemper gemonteerd

Re: Jelmer's Polo 9n3

Zo vandaag is dan eindelijk de GTI einddemper gemonteerd, helaas is door winparts de verkeerde onderlip geleverd. Nu ben ik waarschijnlijk ook al te laat met het terug sturen :( Daarom is er een stuk uit de orginele onderlip gesneden het ziet tog erg goed uit vind ik zelf. :) Helaas auto nog niet gepoetst tog maar alvast fototje geschoten! Big Grin





 
Subtiele brom is ook veel beter maar je ziet soms wel eens dat ze een regenpijp eronder hebben zo noem ik het dan maar eens en dat moet ik dus ook nie hebben Stick Out Tongue haha... Jelmer heeft wel een nette einddemper!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!