jayray's polo gti mini update

Re: jayray's polo gti PICS

Mini update

Auto langs de dealer gebracht voor wat wijzigingen.

Anti car Jack aan laten zetten, op slot bij wegrijden ontgrendelen bij verwijderen contact sleutel.

Kenteken platen met "chocolade letters" en reclameloze lijstjes.

Rns310 voor zenec systeem

Eerste indruk, super mooi incl telefoon, werkt super, mooi groot scherm, eindelijk weer 2d nav, dvd kijken ook tijdens het rijden USB aansluiting...
Waarom verkopen ze me dit niet gelijk?

Dat was hem weer, denk wel dat ik binnenkort een afspraak ga maken voor de winterbandjes... Nog advies wat dat betreft?
 
Armo zei:
Nice! En laat me raden, je dash ziet er nu veel beter uit met pianolak lijsten/zenec combinatie ? ;)

Grootste nadeel van zenec vind ik dat je het scherm niet uit kan zetten :?

Zeker, beter! Scherm niet uit kunnen zetten vind ik dan echt een mini nadeel tov de nadelen van de rns310.

@Johan, ik zal eens kijken of ik überhaupt wat te kiezen heb, ga er zeker naar vragen. Thanks.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!