ITG Maxogen intake [GTI]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vissa

Nieuw lid
555
0
0
Wegens het op oog hebben van iets anders kan hierbij mijn in nieuwstaat verkerende ITG Maxogen intake de deur uit.

Ontwikkeld voor de 1.4TSI GTI, maar past volgens mij op meerdere TSI modellen van VW, Seat & Skoda. De Cupra / Fabia RS zouden wel redelijk overeen moeten komen. ;)

Aangeschaft bij Beek Auto Racing voor een kleine 400€. Vraagprijs is 250€ Kit is geheel compleet met bon voor eventuele garantiezaken. Bij serieuse intresse, stuur mij even een PM! :)

Daarnaast nog een vraag van mijn kant, indien je de set overneemt zou ik graag van jou standaard luchtfilter het voorste aanzuig buisje/pijp willen overnemen, als dat voor jou geen probleem is. Deze ben ik kwijt, en aangezien het std filter bij mij voor eventjes er terug in gaat. Zou ik waarderen! :mrgreen: Of iemand moet er toevallig 1 hebben liggen? Big Grin


Verzending van de set is mogelijk, ophalen mag uiteraard ook en eventuele montage wil ik ook wel verzorgen. ;) Foto'tje te vinden in mijn garage! Zie: http://www.mypolo.nl/forum/mijn-garage/5054-vissa-2011-volkswagen-polo-6r.html

Groetjes!

Remco
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thank_you_03-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!