Is het mogelijk een interieurkabelboom te wisselen

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Ik loop al een tijd te ...... met mijn interieur. Heb ooit een basis uitvoering van de 9N gekocht, achteraf natuurlijk erg jammer! Maar dit komt neer op het volgende: geen elektrische ramen, geen cv, maar wel MFA. Nu heb ik al een tijdje een beige leren interieur met beige panelen voor elektrische ramen. Nu kan ik natuurlijk leuk die panelen bevestigen maar dan kan je niets met je ramen, aan de andere kant zijn de zwarte panelen die er nu inzitten ook geen gezicht aangezien alles beige is. De raammotors en de kabelboom in de deur zijn aanwezig (reeds verkregen). Kan ik nu beter een kabelboom erbij kopen en daar alles uit halen (bedenk wel dat er ook een comfortmodule in moet) of kan ik een kabelboom zoeken die uit een zelfde auto komt (9n, 1.2 12v en 3drs) en die er in zetten...

Wie helpt :)?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!