Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen???

Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

Johan zei:
Met deze foto's kunnen we sowieso niets beginnen eigenlijk!


ehm...... :roll:

[resize=600:xfhdre1x]http://img683.imageshack.us/img683/5892/42461643.jpg[/resize:xfhdre1x]

[resize=600:xfhdre1x]http://img841.imageshack.us/img841/8397/28610512.jpg[/resize:xfhdre1x]
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

starsky zei:
VW Avignon of RH BE-TWIN ?

Wat is je budget en welke maten wil je gebruiken?

Ik zit toch met het comfort dus wil 16" en dan 205-45-16. Ik wil hem dan wel 25-35 verlagen dan kan ik normaal rijden en toch een mooie look! Mijn budget
wil ik proberen rond de 800,- te houden :?
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

hallo Robert ik vind de tweede mooi maar er zijn zo veel mooie velgen en ik denk dat je de keus zelf moet maken want ieder heef zijn eigen smaak ;)

groeten ger
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

Velgen zijn heel persoonlijk.
Wat de èèn mooi zal vinden, zal de ander niet mooi vinden.
De velgen die ik wil, heb ik nog niet voorbij zien komen hier op mypolo.nl
En die zullen er snel onder komen.

Suc6 met kiezen.
Het zijn beide mooie velgen!
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

Bolle zei:
Ik twijfel gewoon tussen precies dezelfde :)

Dat meen je niet, what the f..k?! Das wel erg toevallig denk?! Waar heb je ze gezien? Misschien als we twee sets kopen korting :cool: :ugeek: :cool: en waarschijnlijk koopt mijn broer er ook nog één dus dan moeten we sowieso iets kunnen regelen! Ik wil morgen gaan bellen dus als je al uit bent? Je mag ook ff een PB sturen dan kunnen we elkaar bellen.

Groet,

Robert
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

Magnat zei:
Velgen zijn heel persoonlijk.
Wat de èèn mooi zal vinden, zal de ander niet mooi vinden.
De velgen die ik wil, heb ik nog niet voorbij zien komen hier op mypolo.nl
En die zullen er snel onder komen.

Suc6 met kiezen.
Het zijn beide mooie velgen!


Bedankt voor de reactie
 
Re: Is er iemand die deze 2 velgen op mijn polo kan shoppen?

Moos zei:
Allebei hele mooie velgen ;)

Tnx na de eerste reacties dacht ik al dat ik smakeloos was!! Ben er door deze reacties wel uit en ga morgen bellen, bedankt allemaal, ik heb er nog één meer gezien. Deze valt af omdat hij meer antraciet is en ik liever chroom/zwart heb op mijn zwarte auto.

Misschien deze, iets sjiekermisschien?


Bedankt!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!