Iphone 4 bedienen op rcd310 media/aux-in?!

wie kan mij uitleggen hoe ik mijn de Iphone kan bedienen via mijn rcd. Ik heb hem via allebei de ingangen geprobeerd. Via de media in in het dash kastje doet hij niets (aangesloten via standaard usb/Iphone kabel die Apple bij de lader leverd, doet hij helemaal niks. Als ik hem via de aux-in aansluit kan ik mp3's afspelen maar alleen bedienen via de telefoon en niet via de rcd en zie dus ook nul tekst op het display!!

Ik lees zelfs soms dat je ook kunt laden via één van de twee ingangen, wie weet meer??

Ik lees in de beschrijving dat wanneer ik media device.......lees op het display zoals de mijne zegt bij media-in hij geupdate moet worden.

Wie heeft de oplossing, thanks!!! :? ??
 
Je moet de originele kabel voor ipod van VW hebben (45 euro) dan werkt het perfect! Kun je alles vanaf je RCD doen (Tenminste bij mijn RNS werkt dat echt mooi). Met de USB kabel van apple kom je er inderdaad niet!

Eventueel muziek via bluetooth?
 
Bedankt voor je aanbod. Maar het belachelijke is dat de kabel precies hetzelfde is als bij Skoda. Prijs bij Skoda:35,-!!! Dus dan haal ik hem liever ff nieuw. Vind het alleen wel weer bagger dat je een paar tienen kwijt bent voor een kabeltje!???
 
ik neem aan dat ik dit allemaal nodig zou moeten hebben?

[resize=600:2masarvh]http://www.carco.nl/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/ma-91263-1.jpg[/resize:2masarvh]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!