Interieur torx

Beste leden,

Na lang zoeken naar een antwoord en niet kunnen vinden. Heb ik toch maar besloten om ook eens lid te worden van een forum.
Ik heb het volgende kleine, domme probleem. Met mijn 3 deurs 9N 1.4 TDI.
De afwatering van het schuifdak leidde het water gewoon weer terug naar binnen dus heb ik praktisch het hele interieur verwijderd om alles goed schoon te maken en te repareren.
1.jpeg

Zo gezegd zo gedaan, alles weer terug gezet. Maar nu kwam ik ineens 6 onbekende torx tegen. Normaal gesproken leg ik alles netjes bij elkaar maar deze keer dacht ik dat ze allemaal het zelfde waren.... niet dus:
Links de torx waarmee het midden console en wat paneeltjes onder het dsahboard vast zit, en recht de torx die onbekent zijn. 2.jpeg

Ze lijken een beejte op de torx uit de wielkasten. Maar omdat ze helemaal schoon zijn en ik alleen het interieur uit elkaar heb gehaald moeten ze daar ergens vandaan komen, heeft iemand een idee?
3.JPG

Ook vond ik van de vorige eigenaar achterin deze 2 rubbertjes los liggen, iemand een idee?

4.JPG

Alvast bedankt.

Trust
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 TDI 75pk 
Die zwarte torx zitten in dat schop paneel onder je dashboard.
Die zwarte dopjes zitten onder in je stoel.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!