Intercooler 1.4 TSI GTI

Forge maakt goede tunings producten voor VAG. Kwaliteit is goed en de klantenservice is perfect. Ik had ook een intercooler besteld, maar ik kwam erachter dat die lek was. Foto van het gaatje gemaakt en opgestuurd naar Forge. Dezelfde dag nog een mail terug gekregen dat ze mij een nieuwe intercooler sturen. 4dagen later had ik de nieuwe intercooler vanuit Engeland binnen en direct de kapotte gratis teruggestuurd.

Je krijgt een paar pk erbij maar daar zul je niks van merken. Wat je wel gaat merken is dat het vermogen vast word gehouden, dus niet gaat zakken door heatsoak. Bijv. als je een half uurtje aan het cruisen bent op de snelweg op 130-140km/h en dan gas geeft.
 
@ Bosino, heb jij rechtstreeks de intercooler bij Forge besteld en zelf geinstalleerd?
Als zelf installeren ook een optie is dan scheelt dat waarschijnlijk weer wat knaken.

Hoe gaat dat in zijn werking qua bestelling? Via welke site heb jij die unit besteld?
 
@ Bosino, heb jij rechtstreeks de intercooler bij Forge besteld en zelf geinstalleerd?
Als zelf installeren ook een optie is dan scheelt dat waarschijnlijk weer wat knaken.

Hoe gaat dat in zijn werking qua bestelling? Via welke site heb jij die unit besteld?

Had de mijne via een tussenpersoon op Ebay gekocht. Maar ik kwam er later achter dat ik €50 had kunnen besparen als ik hem via xtmotorsports had gekocht.
Als je een beetje handig bent stelt de installatie niet veel voor. Je krijgt een handleiding waar duidelijk op staat wat je moet doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!