Inruil velgen

Ik rij deze week toch even langs de velgenboer. Denk toch dat ik mijn Detroits wil omruilen tegen een meer neutralere velg (iets zakelijker uistraling). Dit zullen waarschijnlijk een variant op spaakvelgen worden (Boavista of R32 oid).
Mijn vraag is alleen wat leveren 5 dagen "oude" originele VW Detroits op ? De banden hou ik zelf want het blijft bij 17".
 
Inruilen? Denk dat je er dan vrij weinig voor terug krijgt. Ik denk dat je beter uit bent ze op het internet te zetten en particulier te verkopen en dan andere velgen te zoeken!

Maar, je kunt het altijd eerst proberen bij de velgenboer!
 
hi Joe

wat had jij dan in gedachten om ervoor terug te krijgen?
mischien ben je voordeliger uit om het zo los te verkopen dan in te ruilen bij velgenboer. Velgenboer zal winst willen maken en daarom denk ik dat zij lager zullen bieden op jou velgen.
mvg
kerem
 
Persoonlijk denk ik ook dat je op een marktplaats of ( ... hoe heet dat forum nou ook alweer..... mypolo oid ;) ) meer geluk zult hebben.

Ik heb vorig jaar liggen zeulen met de 16"inch velgen van de Passat. Compleet met winterbanden erop. Deze wilde ik inruilen voor een setje zwart staal met winterband voor de Golf 4. Geen enkele velgen boer had interesse.
 
Het was niet mijn bedoeling de velgen te verkopen via het forum of marktplaats. Sorry voor de onduidelijkheid. ben er inmiddels wel achter dat de originele VW velgen serieus aan de prijs zijn.
Ben dan alleen in voor een "ruil" tegen originele VW velgen (Denvers of Mallory). Die laatste worden op de R versie van de Polo geleverd als ik het goed heb.

Eventuele reacties via PB.
 
Beide kunnen niet tegen op de detroits ;) mijn mening.. Je kunt ze maar beter mat grijs laten spuiten staat dan nog beter dan denvers e.d mallories. :mrgreen: al naar de dealer geweest? Had dat toen aangegeven Big Grin toen je de auto kocht..
 
Detroits zitten er nog steeds onder...... kan er niet aan wennen.
Misschien dat het mat grijs spuiten een optie is, wie heeft daar info over ? Waar kan het en wat kost dat ?

Enne, inderdaad had ik op moeten letten toen na 16 weken mijn oorspronkelijke bestelling (met Denver velgen) werd gewijzigd en ik uiteindelijk Detroits eronder kreeg.
 
Ben best geïnteresseerd in detroits, maar hoewel mijn (hagelnieuwe 17") TSW Spa velgen aanzienlijk minder uitgesproken zijn dan detroits, zijn ze vermoedelijk nog niet zakelijk genoeg voor jou =P
1125.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Detroits zitten er nog steeds onder...... kan er niet aan wennen.
Misschien dat het mat grijs spuiten een optie is, wie heeft daar info over ? Waar kan het en wat kost dat ?
(...)
Je vindt de Detroits nu niet mooi, maar helpt grijs spuiten denk je? Lijkt me niet, is eerder een noodgreep?
Bovendien: grijs gespoten leveren de Detroits bij inruil helemaal niks meer op vermoed ik.

Advies: rondkijken tot je je ideale velgen ziet. Proberen in te ruilen, lukt dat niet dan alsnog je velgen zelf verkopen.
 
Joepa4: het is dat ik mijn GTI al heb besteld met Detroits en dat die al te ver in het proces zit, anders had ik de upgrade wel achterwege gelaten om de Denver's met je te ruilen.
Misschien een interessant idee voor een GTI-in-spé-koper?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!