Inbouwen speakers achterin

Ik wil graag mijn achterportieren voorzien van speakers. Na het verwijderen van het deurpaneel zie ik op de plaats waar de speaker moet komen een "verbandje"hangen. Ik neem aan dat ik deze moet verwijderen, waardoor ik de adapter-ring erop kan zetten? Zijn daarvoor al gaatjes in de deur gemaakt? En op welke manier moet ik de bekabeling naar achter doortrekken? Tot de gordel vanaf mijn dashboard lukt wel maar wss moet de kabel door het zwart tunneltje tussen auto en deur getrokken worden?

Ik heb al een goed aantal merken speakers (16,5cm) doorgekregen, is JBL ook een goede optie, nml mooi zetje zien liggen...
 
je kunt het beste meteen een composetje plaatsen (een kickbass-speaker van 16,5cm en een tweeter aangesloten op een filter)

dat stukje foam wat er zit moet dan idd weggehaald worden (gaat er zo vanaf)
de bekabeling moet idd bij je gordel omhoog en door het zwarte rubbertje heen tussen je deur, vervolgens moet je het door je deur heen naar beneden voeren en het vervolgens daar aansluiten!

hier zie je een voorbeeldje van de composet die ik heb ingebouwd bij Dekker
viewtopic.php?p=1079#p1079

de tweeter heb ik op de hoedenplank drager vastgemaakt!

overigens kun je het best, zeker een goed merk composet, de set laten aansturen door een versterker (4 kanaals) dan kun je voorin ook nog een goed composetje aansluiten dan heb je al een erg leuk geluid in je auto!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!