Inbouw Navi Lock rns 510

beste mypolo leden,

heb voor een koopje een navi lock weten te regelen alleen weet ik niet hoe je hem moet inbouwen.
iemand enig idee hoe het moet of iemand die weet waar je een handleiding kan vinden.

groetjes,

Handleiding ga je nergens vinden en die zijn er ook niet.
Lijkt me niet zo slim als een dief weet hoe het er in moet weet hij ook hoe het er uit moet.
Maar goed vertel jij eerst eens wat je heb gekocht wat zat er allemaal bij aan onderdelen?
Het gaat er om of dat je wel alle onderdelen er bij heb gekregen wand er zitten ook onderdelen in je dashboard bij de radio vandaar.
Wand ik weet hoe hij er uit moet ik had er zelf een in zitten (zat al in de auto bij de aankoop) maar die heb ik er direct uit gehaalt dat ding heeft totaal geen nut.
Wat ze nu gaan doen is gewoon een schroevendraaier er tussen en lekker breken.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!