ImportFries, Polo 6R BM Comfortline

Hallo allemaal,

Hier lid nr. 700 van deze site :mrgreen:

Komende maand zal ik mijn eerste polo 1.2 TDI Bluemotion(comfortline) in ontvangst mogen nemen bij de VW Dealer.

Omdat ik leden zich in diverse topics zich zag voorstellen, heb ik voor het gemak maar even een "voorsteltopic" aangemaakt. (of ik moet het topic waar iedereen zich kan voorstellen even gemist hebben, maar goed.. misschien dat de mod's mij dan een handje helpen ;) )

Mijn Polo zal zwart van kleur zijn, 5 deurs en met de "gebruikelijke" toeters en bellen (Climatronic, RNS310 met software update, bluetooth telefoon, privacy glass, mistlampen met dagrij verlichting, multi mediabox en verder zien we wel wat de dealer er van maakt :roll: )

Ik zal bij het in ontvangst nemen eens letten op H4/H7 lampen en gelijk de dealer eens om commentaar vragen hoe de vork , volgens hem, nu in de steel zit.. want ook ik was in de veronderstelling een comfortline te bestellen en niet een aangeklede trendline.. maar goed .. we blijven lachen :mrgreen: :mrgreen:
 
Uiteraard zal ik even wat foto's plaatsen wanneer ik de trotse eigenaar ben geworden :)

Maar ik verwacht geen schokkende, vernieuwende foto's omdat het in mijn ogen een "gewone Bluemotion" is met een executive plus pakket. Maar ok, wie weet kom ik nog iets verrassends tegen ;) (hopelijk niet teveel krasjes op de motorkap iig.. :lol: )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!