Ik wordt er gek van (Bluemotion Lip)

Goedemorgen allen! :)

Nu is het al de 2de x dat het me gebeurd dat ik me auto parkeer en in me lip vol op zo een betonnen blok hoor schruiven met het gevolg een trilling door de auto heen en ik een kwartier zitten kijken of alles nog wel recht zit aan de voorkant.. Nu zijn er vast meerdere hier op het forum die problemen hiermee hebben (verlaging en dergelijke) Ik heb een BM Lip en die pakt elke keer die betonblokken.. Nu heb ik 2 mogelijkheden om dit te voorkomen 1 afstand van dat blok houden maar sochtends kan ik dat niet zo goed inschatten :roll: 2 is voortaan achteruit inparkeren.. ben best benieuwd hoe doen jullie dit? En kan dit kwaad voor mijn auto? Ja oke de onderlip van de auto wordt er niet blij van..
 
Haha, Tis gewoon best vervelend dat je er rekening moet houden hiervoor had ik een Slopel Tigra en hier had ik nooit problemen mee maar die interesseerde me ook een stuk minder dat ding was van 98 ofzo dus ja.. vandaar maar ik wou eens weten hou jullie hier mee omgingen.
 
Dat ga ik voortaan ook maar doen ik houde altijd de spiegels van mijn naasten autos aan dan wel echte autos en geen VW Lupo ofzo maar iets langere vanochtend deed ik dat met een Renault Megane maar toen pakte ik m dus flink..
 
haha elke keer als ik die DIKKE betonnen blokken zie dan durf ik niet verder te gaan...dan parkeer ik express iets ervoor anders hoor *SCHRRRRRRR* SHIT! gelijk weer in zijn achteruit...ik dacht dat ik me spoiler eraf had gereden :shock: maar goed was maar een klein schrapertje...
ja ik denk er wel altijd aan als ik drempels neem...en dan rijd ik weer in de leasebakken mee van vrienden...nemen ze gewoon drempels met 60-80km per uur!! JONGEN!! dat is uit den boze met de Bluemotion zei ik :evil:
 
KYC zei:
haha elke keer als ik die DIKKE betonnen blokken zie dan durf ik niet verder te gaan...dan parkeer ik express iets ervoor anders hoor *SCHRRRRRRR* SHIT! gelijk weer in zijn achteruit...ik dacht dat ik me spoiler eraf had gereden :shock: maar goed was maar een klein schrapertje...
ja ik denk er wel altijd aan als ik drempels neem...en dan rijd ik weer in de leasebakken mee van vrienden...nemen ze gewoon drempels met 60-80km per uur!! JONGEN!! dat is uit den boze met de Bluemotion zei ik :evil:

Dat had ik vanochtend dus ook je voelt het ook aan je stuur je voelt echt een trilling door die auto heen gaan en je denkt echt shiiiit... M'n volgende auto waar ik zo dubieus over aan het nadenken ben wordt zeker niet meer zo laag als dat deze is.. Teminste de voorbumper niet.. Ik ben best zuinig op mn autotje en dan krijg je dat ineens dan denk je neee :(
 
Op deze manier ook nog geen last van gehad, als je vooruit wil parkeren moet je gewoon de lengte van je voorkant beter schatten of zoals meesten zeggen achteruit parkeren :) bij van die enorme bijna vierkante dunne drempels als je een parking oprijdt daar heb ik altijd schrik dat ik eens ga blijven hangen zelfs met er schuin over te rijden maarja dat is het leven met een verlaagde auto, wegen en parkings zijn er niet op voorzien :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!