Ik kan de warme lucht uit de kachel niet instellen

Dag,

Ik heb onlangs een Polo 9n3 uit 2007 met Climatic gekocht. En vanochtend wou ik de kachel wat warmer zetten het wordt tenslotte weer wat kouder in de ochtenden. Alleen bij het warmer zetten is de lucht uit de kachel roosters loei heet, nu heb ik nog een half jaar Bovag garantie dus ik ga zo wie zo terug naar de garage, maar ik wil graag wat beslagen ten ijs komen vandaar dat ik wat extra informatie wil inwinnen.

Dus wie kan mij helpen of herkend dit probleem?

Ik kan de kachel niet doseren. Er komt dus alleen maar hete lucht uit de roosters. Wisselen van standen voeten, voorruit en dergelijke gaat goed. Wel kan ik als ik helemaal naar koud draai de lucht weer op koud zetten maar zodra ik de knop ook maar een beetje warmer zet +/-18 graden dan wordt de lucht uit de roosters meteen weer heet. Iemand enig idee wat de oorzaak is van dit probleem?

Alvast dank voor de reacties
 
oei, dank dat is een goeie, misschien ben ik wel te ongeduldig en moet ik de wagen wat meer tijd geven. Ik onze vorige polo 9n zat namelijk geen climatic ik zal dit eens in de gaten houden.

Dank alvast voor je reactie
 
bij de dealer kost zo'n motor 130 euro, maar je kan hem ook ven e-bay afhalen dan ben je wat minder kwijt. Rond de 60 euro volgens mij.

Als je dit topic aanklikt kan je zien hoe ik hem vervangen hebben en staat er ook nog een link naar een Duitse website die legt het wat beter uit.

http://www.mypolo.nl/viewtopic.php?f=13&t=2374

Oja, en je bent er wel even mee bezig. Als je het laat doen bij bijv. de VW dealer ben je rond de 600 euro kwijt. :shock:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!