Ik heb een GTI maar wil een normale Polo 'look'

@Jasper_05 : Ik zoek me rot op google, marktplaats en eBay en ook autostyle websites naar die grill van jouw foto - kun je me een zetje in de juiste richting geven? Ik dacht eerst die rode lijntjes 'even'te voorzien van zwarte ducktape maar dat gaat 'm niet worden, dus zoek nu toch maar een zwarte grill zoals op jouw foto :)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI 
@Jasper_05 : Ik zoek me rot op google, marktplaats en eBay en ook autostyle websites naar die grill van jouw foto - kun je me een zetje in de juiste richting geven? Ik dacht eerst die rode lijntjes 'even'te voorzien van zwarte ducktape maar dat gaat 'm niet worden, dus zoek nu toch maar een zwarte grill zoals op jouw foto :)
Ik zal je even helpen zoeken ;) misschien kan je ook plastidip gebruiken? ik heb het op mijn velgen en dat houdt heel goed. Veel leden hebben ook hun logo's etc geplastidipt ;)
 
Wel een groene gevonden, maar een zwarte... :-(

Ook een folie op eBay gezien die je op de strepen kunt doen, maar eigenlijk wil ik de originele gewoon laten zoals íe is en niet iets permanents doen. plasti-dip klinkt me als lastig weer te verwijderen wanneer ik de auto weer weg zou doen over een tijd.

IMG_2298.png
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI 
Die folie ben ik ook net tegengekomen...
Ik heb ben sinds mijn bericht ook hele tijd aan het zoeken geweest. Een zwarte kan ik ook niet vinden. Wel met de chroom randjes..
http://www.aliexpress.com/item/GTI-...For-Volkswagen-For-VW-Polo-6R/1976852021.html
Maar die folie bracht mij wel op een idee. Vriend van mij heeft een rood lijntje op zijn Fiesta gemaakt met een soort plakband van Foliatec.
Dit zou hier speciaal voor zijn en op de verpakking stond carwash resistant etc. Zal even zoeken als ik het ergens terugvind. Misschien is dat dan wat? Je hebt ze in verschillende kleuren.
Naamloos.jpg
 
Heel erg bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken om me te helpen, wordt zeer gewaardeerd!
Ik zie dat die rolletjes ong. evenveel kosten als op maat gemaakte folie op eBay (http://www.ebay.nl/itm/Dark-Black-G...1530090220?pt=Autozubehör&hash=item418c8042ec), misschien dat ik dat anders doe want een grill importeren voor iets meer dan 100 eur gaat me ook wat ver. Kennelijk ben ik de enige die zo gek is dat íe zwarte strepen wil, had ik niet verwacht :). Anyway, ik zoek nog even, in ieder geval heel erg bedankt voor je hulp!
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
- doe maar fietsenrek met twee oude fietsen achter - dan zie je niet gti bumper, uitlaat enz.
- aan de beide kanten auto zonnescherm met hello kitty
- en nog de voorkant - rijd maar achter trekker in het veld en vang zo veel mogelijk bagger op ;)
Hoop dat ik je geholpen heb.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!