Ik ga vanmiddag misschien een Polo Cross van 2012 kopen

Tja Een polo met problemen...
Zijn er eigelijk niet heel veel :)

Zoals eerder is gemeld luister goed naar de koude start, ratel kan maar mag maar heel kort duren(2 3 sec) als het langer duurt is waarschijnelijk de ketting uitgerekt.

De mijne ratelt af en toe met starten en dit is net 2 seconden en dat doet die al 2 jaar.

Rijden zoals je altijd doet, luisteren of er iets vreemds te horen is( kraken zijn meestal stabilisator rubbers)Maar die reparatie kost ook niet veel.
Kijk of er geen rare lampjes branden op het display.
Test de airco! (Dure reparaties)

Indien mogelijk koop de auto met garantie:)
Of laat bij een vw dealer een aankoop keuring doen, dan lopen hun hem helemaal na




Aankoopkeuring laten doen is volgens mij de beste tip als je niemand hebt
die met je mee kan gaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
toch leuk dat je opeens al iemand heeft gevonden met "de juiste tips" we proberen je te helpen omdat uit je posts en reacties blijkt dat je er eigenlijk 0,0 verstand van heb. en dan moet je gewoon niet alleen zo'n auto kopen.

Nou.... 0,0 verstand is niet het geval hoor. Maar jullie Polo-rijders hebben nu eenmaal meer ervaring lijkt me. En ik heb enorm veel aan de tips gehad. Sommige verkopers stonden verbaasd over mijn vragen. Uiteindelijk niets gekocht.
Ik zoek rustig verder.
TOP !! mannen! Bedankt voor de uitleg!
 
Volkswagen  Polo Cross  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Syste en Robin
Sommige verkopers stonden verbaasd over mijn vragen. Uiteindelijk niets gekocht.
Ik zoek rustig verder.

Als verkopers al geen antwoord op je vragen kunnen geven dan weet je dat je de spijker op z'n kop hebt geslagen. Waarschijnlijk maar goed ook dat je van de koop hebt afgezien. Genoeg auto's op de markt. Ik ben wel benieuwd wat je naar een crosspolo heeft getrokken?

Ik neem aan dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat we in de toekomst meer dan bereid zijn om je te helpen met vragen, zeker als je een wat langere aanloopperiode hebt richting je volgende bezichtiging, dan kunnen we alles goed met je doorspreken. ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
toch leuk dat je opeens al iemand heeft gevonden met "de juiste tips" we proberen je te helpen omdat uit je posts en reacties blijkt dat je er eigenlijk 0,0 verstand van heb. en dan moet je gewoon niet alleen zo'n auto kopen.

Nou.... 0,0 verstand is niet het geval hoor. Maar jullie Polo-rijders hebben nu eenmaal meer ervaring lijkt me. En ik heb enorm veel aan de tips gehad. Sommige verkopers stonden verbaasd over mijn vragen. Uiteindelijk niets gekocht.
Ik zoek rustig verder.
TOP !! mannen! Bedankt voor de uitleg!
Als verkopers al geen antwoord op je vragen kunnen geven dan weet je dat je de spijker op z'n kop hebt geslagen. Waarschijnlijk maar goed ook dat je van de koop hebt afgezien. Genoeg auto's op de markt. Ik ben wel benieuwd wat je naar een crosspolo heeft getrokken?

Ik neem aan dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat we in de toekomst meer dan bereid zijn om je te helpen met vragen, zeker als je een wat langere aanloopperiode hebt richting je volgende bezichtiging, dan kunnen we alles goed met je doorspreken. ;)
 
Volkswagen  Polo Cross  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!