Iemand een polo 6R GTI wat zijn chassisnummer wilt delen ?

Hoi !

Ik zoek een chassisnummer van een polo GTi zodat ik wat onderdelen makkelijker kan bestellen voor mijn polo.. zoals het piano zwarte dashboard, ...

iemand wat het wil pm'en ? het is vertrouwelijk, en word niet doorgegeven aan derden.
 
Re: Iemand een polo 6R GTI wat zijn chassisnummer wilt delen

hmm goed idee wel.. laatst vroeg de persoon achter de balie achter een chassisnummer van een GTI omdat het alles zoveel makkelijker maakte.. wist niet dat kenteken ook mogelijk was ?
 
Re: Iemand een polo 6R GTI wat zijn chassisnummer wilt delen

Vind het trouwens ook vreemd dat ze bij de VW dealer niet gewoon alles in het systeem op type nummer kunnen opzoeken.
 
Re: Iemand een polo 6R GTI wat zijn chassisnummer wilt delen

Toen ik vroeger stukken ging bestellen moest ik ook steeds een chassisnummer doorgeven. Van een 9N heb ik er eentje maar van een 6R niet.

Iedereen kan het toch aflezen op de voorruit dus als je er iemand mee kan helpen why not. Wat wil je daar nu verkeerd mee uitspoken :?

Als ik er één weet te pakken stuur ik hem door.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!