Iemand een idee, Blow off adaptor

W

Windkracht13

Ik heb een beetje hulp nodig, gisteren bij van Beek autoracing geweest voor de montage van de Blow Off Adaptor.
Past perfect op 1 ding na.

Er zijn div. forumleden die deze ook hebben gemonteerd. Hoe zit die bij jullie gemonteerd.
Er is nl. geen ruimte om een stekker erop terug te zetten, zie foto.
IMAG0061.jpg

Ik ben dan ook weer in orginele staat terug naar huis gereden, wie weet de oplossing???

TH@NKZzz !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Windkracht :)

Kijk ff naar het onderstaande plaatje:

Misschien helpt dit je! :)

BTW ik vind een BOV vet klinken, of je nou een supra/ skyline rijdt met een enorme PFFFFF woeshh of je nou een polo rijdt met PFFFFF woeshh (woeshh klinkt woesht)! ghahahah

205wq2u-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, helaas kan ik niets met het plaatje.
Ik heb de simpele variant, zonder de slangen, op dit plaatje is de montage ook nog niet helemaal af.
Er moet daar dus nog een stekker op de blow valve geplaatst worden, en dan krijg je het zelfde probleempje als op mijn foto ?!

En ja, ik ben ook gek op het geluid "woeshh" hahahaha
 
Ik zou wel eens willen horen van een forumlid die 'm al heeft gemonteerd hoe of wat...
Volgens mij, schiet ik er niet veel op om de stekker om te draaien, maar het is het 1e idee, wordt meegenomen!

TH@NKZzz voor jou reactie Enzo.
 
Het is echt super proppen, het paste echt bijna niet bij mij. Maar als je die andere kabels omhoog doet of loshaalt moet hij passen..!

Ik vind hem wel cool klinken 7/10 ;p Lijkt wel een beetje op een bus haha. Maar wel leuk om mensen btje te focken (vooral als ze met hun raampje open rijden) ;).

Groetjes

EDIT: Ow excuses zie dat het om een andere gaat, dacht dat het om de FORGE ging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat ook om een Forge, alleen zonder de blauwe slangen.
Dus het gaat alleen om de adaptor, mag ik vragen om een foto voor mij te maken Alexandro, hoe het bij jou zit?
Misschien heb ik er wat aan, of Van Beek autoracing dan...

TH@NKZzz
 
Hoe zit het hiermee? Al een oplossing gevonden?

Als ik zo die foto zie, vlak boven de BOV waar een aantal slangen samen komen in een rubbere omhulsing, kun je deze niet open snijden? Zou dit de benodigde ruimte geven? Dan bind je de slangen/kabels op een ander punt weer aan elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet hier Atec tuning nog voor terug bellen. Deze zouden de montage gaan verzorgen voor mij.
Helaas door tijdgebrek vanwege werk, zit deze er nog niet in.
Die rubberen omhulsing is niet door te snijden dacht ik, en de buis, waar de stekker tegenaan zou knellen, is knetterhard.

@Viciouz, geen idee of die het is, zou bijna zeggen van wel.
Maar deze is compleet nutteloos, als je motor voor de rest standaard is. (en kost ook nog een paar knaken.
Je zou moeten kijken, of er een vervangings Blow off adaptor voor een 1.2 bestaat. Ik dacht van niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!