Iemand die wat kleine aanpassingen wil doen?

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Is er iemand in de omgeving van Eindhoven die mij eens wil helpen met wat kleine aanpassingen in onze BlueGT?
Ik bedoel dan bijv:
-Needlesweep
-teardrop sweep
-coming home
-ontgrendeling door 1x drukken
Ik weet niet wat er allemaal mogelijk is. Maar als iemand hier samen met mij eens naar wil kijken ben ik een gelukkig mens. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Dank je wel. Ik zal ze in m'n achterhoofd houden.
Wat heb je allemaal bij hun laten instellen?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Bas kon mij helaas niet helpen.
Anderen misschien? Ik wil er best een stukkie voor rijden.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Bas kon mij helaas niet helpen.
Anderen misschien? Ik wil er best een stukkie voor rijden.

Deze opties heb ik op mijn BlueGT ook zelf geactiveerd (behalve tear wipe). Tevens DRL uit aan de kant waar knipperlicht aan staat (Xenon, maar kan ook bij niet LED DRL). Probleem is dat mijn laptop binnen 2 tellen leeg is. Ik werk in Eindhoven dus dat zou geen probleem zijn maar ik kan hier geen verlengsnoer uitrollen Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Waar werk je in Ehv? Ik woon in de buurt van station Beukenlaan. Eventueel bij mij thuis te doen?
Daar kan wel een verlengsnoer uitgerold worden. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Waar werk je in Ehv? Ik woon in de buurt van station Beukenlaan. Eventueel bij mij thuis te doen?
Daar kan wel een verlengsnoer uitgerold worden. ;)

Ik zit op De Run in Veldhoven momenteel. Heb de laptop standaard niet bij, maar we kunnen wel iets regelen via PM denk ik zo.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!