Iemand die me wil helpen met een paar aanpassingen bij BlueGT?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

Vandaag bij een vriend van mij geweest in de garage en mijn GT eens aan de computer gehangen. Spijtig genoeg kon hij aan mijn wagen geen aanpassingen doen.
Mede-forumlid IbifaHo heeft mij al enorm geholpen door mij informatie te geven en hij wou mij wel helpen om wat aanpassingen te doen, maar spijtig genoeg heeft hij ook niet de juiste software om aanpassingen te kunnen doen. (oudere versie)
Nu is mijn vraag of hier iemand, mss liefst uit Belgie voor het gemak, mij eens zou kunnen/wilen helpen? Ik zou iedereen van de lijst met een vagcom-kabel kunnen stalken hiervoor :) , maar deze weg is mss simpeler.
Het gaat dus om een polo BlueGT bj 2014.
De aanpassingen die me leuk lijken zijn:
-Needle sweep
-Aanpassing rempedaal
-Aanpassing diff
-Coming home
-Deuren sluiten na x-aantal km/u
-Eventueel andere leuke zaken die ik nog niet weet die mogelijk zijn

Ik wil gerust een kleine vergoeding betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!