Iemand bekend met deze bumpergrill? (9n)

dann

Actief lid
160
41
37
Bij elke foto van Rieger wat ze plaatsen op het internet zie ik een grill in het midden van de bumper, maar deze grill staat nergens te koop bij Rieger... weet iemand wat voor merk dit is en waar ik zo iets kan bestellen?

Ik heb Rieger 2 weken geleden gemaild maar ik heb (nog) geen reactie terug gekregen.

20190530_090622.jpg 20190530_090551.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
Ik denk dat dat gewoon los grille gaas is.
Zo werd dat in de tijd bij een 6n ook geleverd.
Je kan dat gaas dus gewoon los kopen, en met wat klipjes aan de binnenkant van de bumper vast zetten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: dann
Zit die niet gewoon bij de bumper spoiler van de rieger set?


je heb gelijk...!!!! ik heb eindelijk een reactie terug gekregen van Rieger van uit Duitsland....
en dit is hun Reactie:

"Hallo,
dieser Grill ist in usnerer Spoilerlippe integriert und kann nicht einzeln erworben werden.
Für Rückfragen stehe ich jederzeit gerne zur Verfügung"

"Hallo,
Deze grill is geïntegreerd in onze spoilerlip en kan niet afzonderlijk worden gekocht.
Voor verdere vragen, ben ik altijd bereid om te helpen."

dus de grill krijg je bij de Spoiler Lip...
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Ik denk dat dat gewoon los grille gaas is.
Zo werd dat in de tijd bij een 6n ook geleverd.
Je kan dat gaas dus gewoon los kopen, en met wat klipjes aan de binnenkant van de bumper vast zetten.

zoals als je ziet is het een lijst die je in de bumper klikt... en in de lijst zit dat gaas.....
kijk maar naar de rand net onder het kenteken
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!