Iedere Polorijder Opgepast!!!

Over 28 jaar 76??? pfff wat een levenservaring zul jij nu dan hebben ;) Ik ben over 28 jaar pas 49 :)
Inderdaad Bas, vraag maar eens aan Ger, die is van dezelfde leeftijd. Alhoewel, die heeft gezien zijn belevenis de vorige maand al meer meegemaakt.:(

Trouwens, over 28 jaar pas 49 jaar, je bent echt nog een broekie hè, :mrgreen: Bij mij duurt dat nog een week of wat. :-|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In dat geval moet ik nog even een 6R aanschaffen :mrgreen:

hahaha dies leuk!

Wat betreft het weer, zou het uiteraard kunnen! Ik ben geen wetenschapper (wel hier in NL al een cycloon meegemaakt), maar zoals ik de klimaat bekijk vind ik mother nature aardig in de war! :) Ben benieuwd! Hopelijk staat ie dan in een Garage die niet wegwaait eveneens als me zelf! Big Grin
 
Idd van die horror winter hebben we niet veel gezien.
Maar als je al kijkt wat vorig jaar in de zomer is gebeurt met die storm wat raasde tijdens pukkelpop.
Kan ik het wel geloven dat we wat abnormale dingen gaan mee maken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!