Idee voor frontpage

Geen idee of ik het hier mag plaatsen, maar anders wordt het wel verwijderd neem ik aan.

Mijn idee is het volgende: Op de homepage kun je onderin zien in welk topic er het laatst gepost is. Nu zit daar geen knop bij om meteen naar de laatste post te gaan. De ene keer kom ik automatisch uit op pagina 1 en de andere keer op pagina 5 (bijvoorbeeld). Is het geen idee om die knop erbij te maken zodat je meteen naar de laatste post gaat? Ook zou het handig zijn om de tijd weer te geven wanneer er gepost is, zodat je weet of je de post al gezien had sinds je laatste bezoek.
 
Euhm... Is instelling van het forum niet naar het laatste ONGELEZEN bericht te gaan?;)

In mijn ogen lijkt me dat logischer dan aan het einde van een nieuw onderwerp te belanden en eerst handmatig alles terug te moeten lezen;)

Verder, is er bij user preferences niet een dergelijke instelling te vinden?
Zit de laatste tijd heeel veel via tapatalk op t forum en in de app kan ik t wel zo instellen hoe jij het wilt.
Weet dus niet of t ook op de site kan.
 
VW  6R  1.2TDI 
Kan het hier niet reproduceren (FF14 en FF15 op PC en de standaard Android browser op de tablet), alles werkt hier zoals verwacht.
Ik zal alert zijn op eventuele rare verschijnselen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik bedoel dus op 2 verschillende locaties. Bijvoorbeeld hier thuis en op mijn werk, dan ga ik nooit naar de goede post. Zolang ik op 1 locatie kijk gaat het vaak wel goed, behalve als ik een topic kom waar ik nog nooit gewest ben. In dat geval begint hij op de vreemdste pagina's en moet ik hadmatig terug naar de 1e pagina om te weten waar het topic over gaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!