I-Phone 4 werkt niet op RNS 310

Goedendag,

Ik heb sinds mei 2011 een POLO 6r blue motion met een RNS 310 navigatie en bluetooth module, nou werkt mijn telefoon de Iphone 4 er echter niet op. Ik kan wel zien dat ik gebeld word via m`n navigatie maar niet opnemen of m`n telefoonboek inzien of ophangen.

Hiervoor had ik een I-Phone 3G die deed het wel.

Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen?


Alvast bedankt.


Mandy
 
Ik heb zelf een iPhone 4 i.c.m. de RNS310.
Geen problemen mee... Ook een vriend van mij heeft de iPhone 4 i.c.m. de RNS310, hij heeft ook nergens last van.
iPhone draait op iOs 5.0.1 (meest recente versie).

Wat je kan doen:
-iPhone updaten
-Instellingen-->Algemeen-->Bluetooth-->VW PHONE pijltje naar rechts, en kiezen voor: vergeet dit apparaat.
Hierna opnieuw proberen te connecten
 
Zelfde probleem hier met een iPhone 4S -min of meer tenminste.
Vorige week vrijwel de hele dag aan de rit geweest, werd gek van het "Telefoon is verbonden" en "Telefoon is losgekoppeld" dat om de 10 seconden oppopte. Op het moment dat ik wilde bellen, werkte het de ene keer wel, de andere keer niet.
Anderzijds heb ik ook wel eens de RNS310 uitgezet omdát ik gek werd van de popups, werd ik gebeld en werkte de verbinding perfect ondanks dat de RNS310 uit stond?!
Mijn RNS310 is trouwens aftermarket, ik weet niet met welke BT-module hij is uitgerust.

Overigens: ook de Parrot MKI 9200 gaf problemen, afhankelijk van de firmware van de iPhone en van de Parrot.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!