Hulp inbouwen chinees licht setje

bdbroker

Actief lid
144
48
28
Hi all!

Ik ben één van die kneusje die véél te voorzichtig is met zijn Polo en die dus bang is om het één en ander af te breken. Laatst heb ik dus een chinees licht setje gekocht, maar het lukt me niet om de bestaande licht sensor en A-stijl bekleding eraf te halen.
Is er iemand 'in de buurt' van Tiel die een 'uurtje' vrij kan maken en mij kan helpen (vergoeding is een kratje bier (of iets der gelijks?) en uiteraard eeuwig roem Stick Out Tongue)?

Let me know!
 

Bijlagen

  • Auto-Headlight-Head-Light-font-b-Sensor-b-font-Switch-Button-Knob-For-VW-Volkswagen-Golf.jpg
    Auto-Headlight-Head-Light-font-b-Sensor-b-font-Switch-Button-Knob-For-VW-Volkswagen-Golf.jpg
    23.9 KB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ja, ik heb al wat kracht erop gezet. Eerst stukje lijkt los te zitten. Ik ben bang dat als ik meer kracht ga uit oefenen dat het kunststof dan scheurt op de plekken waar de verdikkingen waar de clipjes zitten. Ga zo ook even proberen met de schroevendraaier, de draad lijkt nét te dik tho..!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ja, ik heb al wat kracht erop gezet. Eerst stukje lijkt los te zitten. Ik ben bang dat als ik meer kracht ga uit oefenen dat het kunststof dan scheurt op de plekken waar de verdikkingen waar de clipjes zitten. Ga zo ook even proberen met de schroevendraaier, de draad lijkt nét te dik tho..!
Haha, ja dat is de trikkie gedeelte, het lijk erop dat hij stuk gaat waardoor je dus niet veel kracht wilt zetten.. Gewoon rukken dat ding! [emoji14]

Ik heb mijn kabel precies zo weg gelegd, zonder de Astyl te verwijderen..

Had hem wel al een x eerder verwijderd ivm voetverlichting aanleggen..
 
Waar zit je sensor dan als die achter je A-style zit? Of heb je een gaatje geboord?
Ik heb hem links boven, tussen de A styl en voorruit geplaatst..


065a105178c34b0bd33646895491909b.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!