*Hulp gevraagd: Pilot Pro Line H7 in Polo Bluemotion

Goededag,

Ik heb een vraag, hopende dat iemand van jullie me hiermee verder kunt helpen..

Ik ben in het bezit van een Polo BM daarin zitten standaart H4 koplampen, ik ben nu dus overgestapt naar H7 koplampen. Hierin wil ik xenon lampen monteren, nu heeft een vriend van mij reeds een Pilot Pro line (dat zou met CAN-BUS ondersteuning moeten zijn) H7 set aangeschaft, echter gaat hij zijn auto verkopen en gaat daarom de xenon set netjes demonteren zodat ik ze van hem kan overnemen. Nu is dus mijn vraag: Is het mogelijk de xenon lampen zo over te zetten en ondervind ik hier dan problemen van? En moet ik de zogenaamde bluemotion kabel er nog appart bij bestellen, die op xenonlamp.nl staan?

Want zo te lezen is de bluemotion kabel alleen om de mogelijke storing eruit te halen (correct me if i'm wrong)? Volgens mij heb ik deze dus niet nodig? Want de Pilot set toch ook gewoon zonder bleumotion kabels werken, want die ondersteunt CAN-BUS toch al?

Hopende dat iemand van jullie mij hiermee verder kan helpen.
alvast bedankt.
 
suikerbuik,
ik heb ook de Pilot Pro Line H7 xenon in mijn bluemotion gemonteerd. Bij moest er wel zo'n extra kabel tussen die je dus bij xenonlamp.nl kunt bestellen. Ik had het eerst zonder maar ik kreeg vaak storingsmeldingen en vaak deed dan één lamp het niet. Als je zo'n extra kabel hebt besteld en je sluit alles aan let er dan op dat de koperkleurige blokjes die eraan zitten geen contact maken met andere bedrading of iets van plastic, deze worden tijdens het inschakelen van de xenonverlichting namelijk gloeiend heet. Alles wat er tegenaan komt smelt kapot. (ik spreek hier uit ervaring ;)) Ik heb de blokjes vast geschroefd
aan de carrosserie van de auto. Je moet ze wel vastmaken, niet ergens los laten liggen. Ik heb geen last meer van storingen en een fantastisch zicht in het donker.
Succes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!