[HOWTO][RNS510]flitspalen poi

hallo,
voor diegenen met een rns510 navigatiesysteem kan je dmv. POI(PointOfIntrest) flitspalen toevoegen aan je systeem.
Deze geven geen geluidmeldingen, maar je ziet ze wel waneer je je kaarten opzet op je navigatie.
(dit kan mogelijks ook op de RNS310/315 werken, maar dit is nog niet bevestigt)
de installatie is redelijk basic, je hebt volgende dingen nodig:
1. sdkaartje (max4gb)
2. flitspalendatabase
3. computer
4. navigatiesysteem(duh)

- Men neme het sdkaartje en plaatsen deze in de laptop.
- op het lege sdkaartje maak je volgende folder aan: PersonalPOI (let op de hoofdletters)
- hierin plaats je het flitspalendatabase bestand(zie bijlage).
- je plaatst de kaart in je navigatiesysteem
- duw op de setupknop
- ga naar navigation
- daar zul je Personal POI zien staan, druk hierop
- druk op import, en kies POI-database
nu zitten de POI's in je navigatiesysteem, nu zullen we ze zichtbaar op de kaart maken
- Druk op map -> extras -> select POI -> Personal POI
- vink volgende aan: Speed/blitzer(flitspalen), Redlight(flitspalen aan verkeerslichten), Section begin, section end(trajectcontrole)


https://www.dropbox.com/s/qvpn1ioni2ne31u/POI-28-12-2013-WestEU.db3
met dank aan vagforum voor de uitleg en bestand!


mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
de 310/315 lijkt idd beperkter dan de 510, dus ik vrees ervoor, qua firmware vind je er ook al minder voor..
maar ik had het op de meeting vandaag beloofd dat ik het er hier op zou zetten, dus als er iemand een hack weet om het op de 310/315 werkend te maken..

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!