Howto automatische achterklep?

Hallo ik ben fabien 21 heb net een polo uit 2011 gekocht super blij mee
Woon in den helder

Nu heb ik alleen een vraag

Ik heb een knop op me sleutel
Maar hij gaat niet automatisch open nu met stempelveren in de weer geweest maar dat lukt niet aangezien je alsnog de hendel moet overhalen
Heeft iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo R6  1.4 
D2FA0E93-61AE-46D5-970D-32DE5714459D.jpeg Bij mij ook niet, ik heb er ook een uit 2011. Het is de unlock-knop denk ik. Dan kun je dus je kofferbak openen en is de rest van de auto op slot....

Nogmaal, “denk ik”.

Ik verwijs je door naar deze topic op dit forum van GewoonJan uit 2012 als je dat in wil bouwen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
D2FA0E93-61AE-46D5-970D-32DE5714459D.jpeg Bij mij ook niet, ik heb er ook een uit 2011. Het is de unlock-knop denk ik. Dan kun je dus je kofferbak openen en is de rest van de auto op slot....
D2FA0E93-61AE-46D5-970D-32DE5714459D.jpeg Bij mij ook niet, ik heb er ook een uit 2011. Het is de unlock-knop denk ik. Dan kun je dus je kofferbak openen en is de rest van de auto op slot....

Nogmaal, “denk ik”.

Ik verwijs je door naar deze topic op dit forum van GewoonJan uit 2012 als je dat in wil bouwen!
D2FA0E93-61AE-46D5-970D-32DE5714459D.jpeg Bij mij ook niet, ik heb er ook een uit 2011. Het is de unlock-knop denk ik. Dan kun je dus je kofferbak openen en is de rest van de auto op slot....

Nogmaal, “denk ik”.

Ik verwijs je door naar deze topic op dit forum van GewoonJan uit 2012 als je dat in wil bouwen!


Nogmaal, “denk ik”.

Ik verwijs je door naar deze topic op dit forum van GewoonJan uit 2012 als je dat in wil bouwen!
O



Oh nice de foto's laden alleen niet
Maar is het niet normaal dat hij em opend
Hij haalt idd alleen van het slot
 
Volkswagen  Polo R6  1.4 
Hoe doen die andere dat dan
Hun doen er andere gasveren in en gaat gwn open maar mijnes ontgrendeld niet
Die knop is er alleen voor om achterklep van slot te halen en bij sluiten gaat deze automatich op slot.

Als je wil dat achterklep automatisch open gaat, moet je het een en ander aanpassen met veren.
Wanneer je dan 2sec de knop op je sleutel ingedrukt houdt, komt klep wel omhoog.

Ik heb er veren tussen gestopt, maar omdat er niet genoeg gas meer in mijn gasveren zit, gaat deze bij mij met mooi weer maar half open en als zon lang op achterklep heeft gestaan, dan gaat achterklep wel helemaal open. Dus ik moet nog wat meer aanpassen.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Die knop is er alleen voor om achterklep van slot te halen en bij sluiten gaat deze automatich op slot.

Als je wil dat achterklep automatisch open gaat, moet je het een en ander aanpassen met veren.
Wanneer je dan 2sec de knop op je sleutel ingedrukt houdt, komt klep wel omhoog.

Ik heb er veren tussen gestopt, maar omdat er niet genoeg gas meer in mijn gasveren zit, gaat deze bij mij met mooi weer maar half open en als zon lang op achterklep heeft gestaan, dan gaat achterklep wel helemaal open. Dus ik moet nog wat meer aanpassen.


Ohw ingedrukt houden dus wauw daar heb ik niet aan gedacht met alleen stempel veren er tussen gaat het niet lukken dus
 
Volkswagen  Polo R6  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!