Item pictogram

[HOWTO][9N3][Interieur] Brillenvak monteren

starsky

Voormalig Admin
7,154
1,036
326
starsky submitted a new resource:

[HOWTO][9N3][Interieur] Brillenvak monteren - [HOWTO][9N3][Interieur] Brillenvak monteren

Geschatte tijdsduur
Circa 5 minuten

Benodigdheden
Brillenvak ( 1J0 857 465 Y20 )
Kruiskop schroevendraaier

Werkwijze
Eerst begin je met de demontage van de handgreep, deze trek je naar beneden en je klapt de klepjes voor de schroeven open. Nu kan je de schroeven eruit draaien en de handgreep verwijderen.
De schroeven uit de vorige stap gebruik je weer om de brillenvak vast te zetten. Je plaatst de brillenvak precies andersom hoe je de handgreep hebt verwijderd....

Read more about this resource...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er zojuist 1 besteld maar zie nu Note: Fit screwed mount version between 2003-2010 Not fit for new version after 2011 staan.
Ik heb een Polo van 2011, zal dit hierop passen? anders heb ik er 1 binnenkort te koop staan :)
 
Nou ik heb em al een tijdje binnen maar die past dus niet in een A1 :oops::oops: dus is nu te koop nieuw in het zwart dus heeft je polo een zwarte hemel daar past deze mooi in. € 10,- excl verzendkosten of ophalen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!